Ostatnio dużą uwagę zwracamy na to, by zdrowo się odżywiać (albo przynajmniej balansować dietę ;). Czasem wpadnie nam w ręce hamburger i frytki, ale staramy się też jeść dużo warzyw i owoców. Z owoców szczególnie uwielbiamy awokado (dostępne jest tutaj cały rok w rozsądnej cenie), banany, a gdy tylko możliwe – dodajemy nasiona lub orzechy. Ostatnio znajomi podpowiedzieli nam świetny sposób na smaczny i zdrowy shake – banany, seler naciowy i jogurt. Nie wiem, czy kiedykolwiek miksowaliście banany z selerem naciowym? Rewelacja! Idealna opcja na smaczne i pożywne śniadanie. Czasem jogurt zamieniamy kefirem, a do całości dosypujemy nasiona chia – źródło witamin oraz kwasów tłuszczowych Omega 3 i Omega 6 oraz siemię lniane działające osłonowo na przewód pokarmowy.

Składniki na 2 szklanki:
– 2 banany
– pół bulwy selera naciowego
– szklanka jogurtu naturalnego lub kefiru
– 1 łyżka nasion chia
– 1 łyżka siemienia lnianego

ameryka_usa_blog_jedzenie_shake_chia_flax_zdrowe_kefir

ameryka_usa_blog_jedzenie_shake_chia_flax_zdrowe_kefir_

ameryka_usa_blog_jedzenie_shake_chia_flax_zdrowe_kefir_-1

ameryka_usa_blog_jedzenie_shake_chia_flax_zdrowe_kefir_-3

Oczywiście można dodawać inne nasiona lub orzechy według własnego uznania, a kefir zastąpić na przykład sokiem.

Gorąco polecamy!

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published.